Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

 

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości.

Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami! 

Zamówienia

  • Jestem zainteresowany przetestowaniem produktów Holly Powder?
    Jako producent panierki do kurczaka oferujemy pakiet startowy, który pozwoli Ci wypróbować nasze produkty. W skład pakietu startowego wchodzą: - 1 x panierka do kurczaka i ryby (op. 7 kg), - 4 x marynata do kurczaka (2 ostra i 2 łagodna) Koszt pakietu startowego: 153,79 zł brutto. Transport w cenie! Gotowa panierka i prawdziwy kurczak po amerykański są w zasięgu Twojej.. kuchni ? Skontaktuj się z nami i zamów pakiet testowy: Dane do kontaktu: ☎️ tel.:+48 668 104 846 ? e-mail: [email protected]
  • Jak mogę złoży zamówienie?
    Panierka do gastronomi może zostać zamówiona telefonicznie, poprzez wiadomość e-mail lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na naszej stronie Internetowej www.hollypowder.pl Dane do kontaktu: ☎️ tel.: +48 668 104 846 ? e-mail: [email protected]
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin w dni robocze. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 13:00 gotowa panierka do kurczaka zostanie wysłana do Ciebie jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 wysyłane są następnego dnia roboczego.
  • Do której godziny muszę złożyć zamówienie, by zostało wysłane jeszcze tego samego dnia?
    Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 13:00 zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia.
  • Jakie jest minimalne zamówienie?
    Nie ma minimum logistycznego zamówień. Jednak, jeżeli Twoje zamówienie przekroczy wartość 300,00 PLN brutto to my pokryjemy koszt dostawy. UWAGA! Zapytaj naszego pracownika jak skomponować zamówienie, by osiągnęło tą wartość. W skład pakietu wchodzi: chrupiąca panierka oraz marynata do kurczaka. Tą samą dostawą możesz zamówić również oferowane opakowania do gastronomii.

Dostawa

  • Jaki jest koszt dostawy?
    Koszt dostawy to 20,00 PLN brutto jednak w przypadku zamówień, których wartość przekroczy 300,00 PLN brutto dostawa jest BEZPŁATNA.
  • Jakie są formy dostawy?
    Nasza panierka do kurczaka przyjedzie do Ciebie kurierem DPD.
  • Czy dostawy są realizowane również w sobotę?
    Tak. Pamiętaj, że dostawy w sobotę są usługą niestandardową, dodatkowo płatną i nie obejmują wszystkich miejscowości. Jeżeli jesteś zainteresowany dostawą w sobotę zapytaj o szczegóły naszego pracownika.
  • Czy wysyłacie towar również za granicę?
    Tak, jako producent panierki do kurczaka dostarczamy ją również za granicę.

Płatność

  • Jakie są sposoby płatności?
    Preferowaną formą płatności za produkty Holly Powder jest pobranie. Dopuszczamy również płatność poprzez przedpłatę dla naszych stałych Klientów.
  • Jak otrzymam fakturę?
    Fakturę dołączymy do przesyłki. Jeżeli chcesz otrzymać ją drogą mailową przekaż nam taką informację.
  • Zgubiłem fakturę jak otrzymać duplikat?
    Zadzwoń lub napisz wiadomość z informacją o zagubieniu faktury a prześlemy Ci duplikat.

Produkt

  • Jaka jest wydajność marynaty?
    Marynata łagodna do kurczaka (170g) wystarczy do zamarynowania 5 kg mięsa. Marynata pikantna do kurczaka (130g) wystarczy do zamarynowania 5 kg mięsa.
  • Jaka jest wydajność panierki?
    Panierka do kurczaka sprzedawana jest standardowo w 7 kg opakowaniach. 7 kg panierki wystarczy do opanierowania ok. 15 – 20 kg mięsa. UWAGA! Na ilość zużytego panieru wpływa prawidłowa technika oraz wprawa w panierowaniu.
  • Jaki jest termin przydatności marynaty oraz panierki?
    Marynata do kurczaka oraz panierka do kurczaka są zdatne do spożycia przez 12 miesięcy.

Szkolenia i Wsparcie

  • Jak mogę się zapisać na szkolenia dla gastronomii?
    Zapytaj naszego pracownika jakie szkolenia dla gastronomii mamy aktualnie w ofercie. Określ zakres Twoich zainteresowań a my przedstawimy Ci propozycję tematów szkoleniowych, harmonogram szkoleń oraz ofertę. Przygotowujemy następujące szkolenia dla gastronomi: - Warsztaty gastronomiczne – jak prawidłowo przygotowywać dania na bazie produktów Holly Powder. - Kurczak w chrupiącej panierce – szkolenie instruktażowe, jak przygotować kurczaka w panierce Holly Powder - Szkolenia dla kucharzy – jak zoptymalizować pracę na kuchni - Szkolenia dla kucharzy – jak przygotować dania z kurczakiem w panierce - Inne
  • Czy macie zdjęcia dań z menu Holly Powder?
    Oczywiście. Dysponujemy bardzo dużą bazą realnych zdjęć naszych dań, przygotowanych podczas profesjonalnej sesji zdjęciowej. Zobacz zdjęcia na www.hollypowder.pl bądź poproś naszego pracownika o przesłanie listy dostępnych zdjęć. Zdjęcia, które posiadamy w naszej bazie to: - Zdjęcia kubełków z kurczakami, - Zdjęcie stripsów, - Zdjęcie z chrupiącym kurczakiem w panierce, - Zdjęcie chrupiących skrzydełek w panierce, - Zdjęcie burger z kurczakiem, - Inne
  • Ile kosztują zdjęcia?
    Większość zdjęć jest BEZPŁATNA natomiast zdjęcia z płatnej bazy zdjęć kosztują 50,00 PLN netto/ szt. Pamiętaj! Każde nasze zdjęcie z chrupiącym kurczakiem zostało wykonane daniom przygotowanym na bazie produktów Holly Powder.
  • Z jakich materiałów marketingowych mogę skorzystać?
    Przygotowaliśmy dla naszych Klientów wsparcie marketingowe. Niżej lista materiałów, z których możesz skorzystać: - Propozycje nazwy lokalu, - Propozycje logo dla restauracji, - Plakat kubełek z kurczakami w panierce - Plakat burger, - Plakat dolewka, - Standy na stół, - Cennik / Menu (do zwieszenia w lokalu, kilka propozycji), - Ulotka z menu - Propozycje eventów, - Propozycje dodatkowych działań dla lokali, - Propozycje promocji w lokalu, - Propozycje wpisów na Facebook - Inne

Reklamacje/Zwrot

  • Towar uległ uszkodzeniu w transporcie, jak mogę złożyć reklamację?
    Niezwykle starannie zabezpieczamy nasze produkty w przesyłce. Jeżeli jednak zauważyłeś nieprawidłowości podczas odbioru dostawy koniecznie spisz z przewoźnikiem Protokół Szkody oraz zrób dokumentację fotograficzną. Zdjęcia oraz skan Protokołu prześlij na naszą skrzynkę mailową byśmy mogli zgłosić reklamację do przewoźnika.
  • Produkt jest niezgodny z opisem (inna wydajność, panier odchodzi od mięsa itp.). Jak mogę złożyć reklamację?
    Kawałki kurczaka w panierce przygotowane w prawidłowy sposób powinny wyglądać dokładnie tak jak na zdjęciach oraz filmie instruktażowym. Jeżeli wygląd kurczaka jest nieprawidłowy i odbiega od tego co przedstawiamy przeanalizuj ponownie instrukcję i spróbuj jeszcze raz. PAMIĘTAJ! Każdy, nawet najmniejszy szczegół jest ważny! Dokładnie sprawdź proporcje i krok po kroku przygotuj danie. Jeżeli problem powtórzy się ponownie skontaktuj się z nami i opisz jaki problem występuje. Wiadomość wyślij pod adres e-mail: [email protected].

Poznaj nasze marki: